Zamówienia Publiczne

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o zamówienie publiczne - Wykonywanie robót konserwacyjnych i usuwanie awarii w trybie pogotowia lokatorskiego - NO 4/TI/ZBK/2024

22.08.2024 | 15:48

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na „Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku oraz usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych” - NO 4/TI/ZBK/2024

 

Pobierz plik: swz podpisane 22.08.2024.PDF

Pobierz plik: Zal 6 SWZ Informacja o bud..pdf

Pobierz plik: projektowane post umowy Zal nr 7 do SWZ.pdf

Pobierz plik: Zal 1 do do projekt. post umowy.pdf

Pobierz plik: Zal 2 do projekt. post umowy.pdf

Pobierz plik: Zal 3 do do projekt. post umowy.pdf

Pobierz plik: Zal 4 do projekt. post umowy.pdf

Pobierz plik: formularz oferty - edytowalny.doc

Pobierz plik: ogloszenie o zamowieniu 22.08.2024.pdf

Pobierz plik: oswiadczenie informacyjne - edytowalne.doc

Pobierz plik: informacja o kwocie jaka zamawiajacy zamierza przeznaczyc 08.2024.pdf

Szybki kontakt

Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.


09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >

Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >

Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >

Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >

Kancelaria kontakt >

Sekretariat Zarządu kontakt >

e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl

Godziny pracy: 

poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek                 7.30 - 16.30
piątek                      7.30 - 15.30