Zamówienia Publiczne

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o zamówienie publiczne - Wykonywanie robót konserwacyjnych i usuwanie awarii w trybie pogotowia lokatorskiego - znak NO 3/TI/ZBK/2024

22.05.2024 | 11:34

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o zamówienie publiczne na podstawie   art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na „Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw  i usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących  w zarządzie  Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku oraz usytuowanych w   budynkach  wspólnot  mieszkaniowych - znak NO 3/TI/ZBK/2024

 

Pobierz plik: ogl o zam 22.05.2024.pdf

Pobierz plik: SWZ 22.05.2024.pdf

Pobierz plik: Zal 6 SWZ Informacja o bud..pdf

Pobierz plik: Zal nr 7 SWZ projektowane post umowy .pdf

Pobierz plik: Zal 1 do do projekt. post umowy.pdf

Pobierz plik: Zal 2 do projekt. post umowy.pdf

Pobierz plik: Zal 3 do do projekt. post umowy.pdf

Pobierz plik: Zal 4 do projekt. post umowy.pdf

Pobierz plik: Formularz oferty edytowalny .doc

Pobierz plik: oswiadczenie informacyjne.doc

Pobierz plik: inf. o kwocie 03.06.2024 (3).pdf

Szybki kontakt

Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.


09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >

Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >

Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >

Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >

Kancelaria kontakt >

Sekretariat Zarządu kontakt >

e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl

Godziny pracy: 

poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek                 7.30 - 16.30
piątek                      7.30 - 15.30