Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru ofert na wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynku mieszkalnym wierodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości położonej w Płocku przy ul. Jaśminowej 3 administrowanej przez Miejski Zakład
11.02.2025 | 09:11
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE WYBORU OFERTY
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. z siedzibą w Płocku przy ul. H. Sienkiewicza 13A działający w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości położonej w Płocku przy ul. Jaśminowej 3 ul. Henryka Sienkiewicza 13A
09-402 Płock NIP 7742750036
ogłasza wybór ofert na wykonanie usługi w zakresie:
“Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynku mieszkalnym wierodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości położonej w Płocku przy ul. Jaśminowej 3 administrowanej przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Płocku”.
-
Informacje ogólne
-
Zamawiający
Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości położonej w Płocku przy ul. Jaśminowej 3
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami na etapie składania ofert:
Stanisław Goździkowski, ul. Henryka Sienkiewicza 13A, pokój nr 22, tel. 24 364-03-39.
-
Tryb udzielania zamówienia
Niniejsze zamówienie udzielone będzie na podstawie decyzji Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej Jaśminowa 3
-
Informacje szczegółowe
-
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości położonej w Płocku przy ul. Jaśminowej 3. Zakres prac niezbędnych do wykonania usługi przedstawiony został w załączniku nr 1.
Budynek Wspólnoty Mieszkaniowej Jaśminowa 3 wyposażony jest w następujące instalacje:
1) - instalację elektryczną
2) – instalację centralnego ogrzewania wraz z 2 szt. węzłów cieplnych
3) – instalację zwu i cwu
4) – instalację kanalizacji sanitarnej
-
Termin realizacji zamówienia
Termin rozpoczęcia i zakończenia usługi będzie ustalony indywidualnie przez Zarząd Wspólnoty.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu w zakresie dokumentów i oświadczeń
a. Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2, cena jednostkowa przemnożona przez powierzchnię do konserwacji).
b. Potwierdzony zakres prac (załącznik nr 1).
c. Potwierdzone oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej budynku wg załącznika nr 2.2 .
d. Potwierdzony przez Wykonawcę wzór Umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 4)
e. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
f. Świadectwa kwalifikacyjne:
-min.1 świadectwo kwalifikacyjne na stanowisko eksploatacji uprawniające do eksploatacji
urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych .
g. Opłacona polisa na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Uwaga: Warunkiem zawarcia umowy będzie dostarczenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Opis sposobu przygotowania oferty
-
Ofertę należy sporządzić na załączonym do ogłoszenia o wyborze oferty Formularzu ofert.
-
Oferta oraz załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
-
Opis sposobu obliczania ceny
Podstawą do wyliczenia ceny jest powierzchnia do konserwacji wskazana w formularzu ofert .
W formularzu ofert Wykonawca wpisuje stawkę za konserwację (łącznie z pogotowiem) za m2 powierzchni za 1 m-c netto,
Ceny muszą być podane cyfrowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb
Cena winna obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia.
-
Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty (formularze ofert i załączniki) należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją:
„Wybór ofert na wykonanie konserwacji i usuwania awarii w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości położonej w Płocku przy ul. Jaśminowej 3”i złożyć w siedzibie MZGM – TBS Sp. z o. o., ul Henryka Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia: 28.02.2025 r. do godz. 10:00.
-
Zakończenie postępowania
Złożone w trakcie postępowania oferty zostaną następnie przedłożone Zarządowi Wspólnoty Mieszkaniowej, która ostatecznie dokona wyboru Wykonawców usługi.
Z wyłonionym Wykonawcą zawarta zostanie Umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru ofert bez podania przyczyny.
Pobierz plik: Jasminowa 3 - Zalacznik nr 1 - zakres konserwacji.pdf
Pobierz plik: Jasminowa 3 - Zalacznik nr 2 - formularz ofertowy-1.pdf
Pobierz plik: Jasminowa 3 - Zalacznik nr 2.2 - oswiadczenie wizja lokalna.pdf
Pobierz plik: Jasminowa 3 - Zalacznik nr 4 - wzor umowy 2.pdf
Pobierz plik: Jasminowa 3 - Zalacznik nr 5 - instrukcja do umowy.pdf
Pobierz plik: Jasminowa 3 - Zalacznik nr 6 - zalaczniki do umowy.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy sekretariatu :
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30
Godziny obsługi interesantów w Rejonach Obsługi Mieszkańców :
poniedziałek - środa 8.00 - 14.00
czwartek 8.00 - 16.30
piątek 8.00 - 12.00