Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru ofert na wykonanie remontu klatek schodowych budynku położonego przy ul. Otolińskiej 7A w Płocku
29.11.2024 | 12:34
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERT
Wspólnota Mieszkaniowa budynku położonego przy ul. Otolińskiej 7A w imieniu, której działa Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o. w Płocku, ogłasza wybór ofert na:
„Wykonanie remontu klatek schodowych budynku położonego przy ul. Otolińskiej 7A w Płocku”
Termin realizacji: do ustalenia (maksymalnie 3 miesiące od momentu podpisania Umowy).
Zakres prac :
Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu Zamówienia – Zał nr 4.
Warunki udziału :
-
Złożenie oferty na załączonym formularzu ofertowym (zał. Nr 1);
-
Przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót i złożenie oświadczeń (zał. Nr 2 i Nr 3).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej jn. kopercie w siedzibie MZGM – TBS Sp. z o. o. Płock ul. Sienkiewicza 13A, w Kancelarii pokój nr 8, nie później niż do dnia 12.12.2024 r. do godz. 10:00.
„Wykonanie remontu klatek schodowych budynku położonego przy ul. Otolińskiej 7A w Płocku” Nie otwierać przed dniem 12.12.2024 r. do godz. 10.15” |
Oferty przekazane zostaną Zarządowi Wspólnoty, który dokona wyboru Wykonawcy.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno – Inwestycyjnego pod nr tel. 24-364-03-25 w godzinach pracy od 7:30 do 15:30 .
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru jednego wariantu lub odwołania wyboru ofert bez podania przyczyny.
Pobierz plik: Zal. 1 - Otolinska 7A remont klatek schod..pdf
Pobierz plik: Zal. 2 - Otolinska 7A-remont klatek schod..pdf
Pobierz plik: Zal. 3 -Otolinska 7A- remont klatek schod..pdf
Pobierz plik: Zal. 4 -Otolinska 7A- remont klatek schod..pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy sekretariatu :
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30
Godziny obsługi interesantów w Rejonach Obsługi Mieszkańców :
poniedziałek - środa 8.00 - 14.00
czwartek 8.00 - 16.30
piątek 8.00 - 12.00