Wybory ofert

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru ofert na wykonanie remontu klatek schodowych budynku położonego przy ul. Otolińskiej 7A w Płocku

29.11.2024 | 12:34

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERT

Wspólnota Mieszkaniowa budynku położonego przy ul. Otolińskiej 7A w imieniu, której działa Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o. w Płocku, ogłasza wybór ofert na:

Wykonanie remontu klatek schodowych budynku położonego przy ul. Otolińskiej 7A w Płocku”

Termin realizacji: do ustalenia (maksymalnie 3 miesiące od momentu podpisania Umowy).

Zakres prac :

Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu Zamówienia – Zał nr 4.

Warunki udziału :

  1. Złożenie oferty na załączonym formularzu ofertowym (zał. Nr 1);

  2. Przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót i złożenie oświadczeń (zał. Nr 2 i Nr 3).

Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej jn. kopercie w siedzibie MZGM – TBS Sp. z o. o. Płock ul. Sienkiewicza 13A, w Kancelarii pokój nr 8, nie później niż do dnia 12.12.2024 r. do godz. 10:00.


Wykonanie remontu klatek schodowych budynku położonego przy ul. Otolińskiej 7A w Płocku”


Nie otwierać przed dniem 12.12.2024 r. do godz. 10.15”

Oferty przekazane zostaną Zarządowi Wspólnoty, który dokona wyboru Wykonawcy.

Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno – Inwestycyjnego pod nr tel. 24-364-03-25 w godzinach pracy od 7:30 do 15:30 .

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru jednego wariantu lub odwołania wyboru ofert bez podania przyczyny.

 

Pobierz plik: Zal. 1 - Otolinska 7A remont klatek schod..pdf

Pobierz plik: Zal. 2 - Otolinska 7A-remont klatek schod..pdf

Pobierz plik: Zal. 3 -Otolinska 7A- remont klatek schod..pdf

Pobierz plik: Zal. 4 -Otolinska 7A- remont klatek schod..pdf

Szybki kontakt

Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.


09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >

Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >

Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >

Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >

Kancelaria kontakt >

Sekretariat Zarządu kontakt >

e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl

Godziny pracy sekretariatu : 

poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek                 7.30 - 16.30
piątek                      7.30 - 15.30

Godziny obsługi interesantów w Rejonach Obsługi Mieszkańców :

poniedziałek - środa 8.00 - 14.00

czwartek 8.00 - 16.30

piątek 8.00 - 12.00