Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na wykonanie remontu elewacji budynku zabytkowego, mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi położonego przy ul. 1 Maja 9 w Płocku
09.10.2024 | 13:51
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty
Gmina - Miasto Płock, pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, w imieniu i na rzecz której działa Inwestor zastępczy Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 13A w Płocku, ogłasza wybór oferty na:
„Wykonanie remontu elewacji budynku zabytkowego, mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi położonego przy ul. 1 Maja 9 w Płocku”.
Termin realizacji: maksymalnie do dnia 10 grudnia 2024 roku
Okres gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do:
-
zapoznania się z załączonymi do ogłoszenia projektem, przedmiarami oraz pozwoleniem konserwatorskim (Decyzja nr 8/2024);
-
dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia prac,
-
stosowania do remontu materiałów dobrej jakości, dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
Warunki udziału
-
Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym – Zał. 1.
-
Załączenie kopii aktualnych uprawnień kierownika budowy.
Kierownik budowy musi posiadać również kwalifikacje zgodne z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r, Dz. U. z 2021 r., poz/ 710 ze zm.);
-
Złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z projektem (zał. 2.1), przedmiarami (zał.2.2) i pozwoleniem konserwatorskim (zał. 2.3) oraz dokonaniu wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót – Zał. 2.
-
Podpisanie klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO – Zał. 3.
-
Złożenie oświadczenia o wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót o podobnym zakresie, wykonanych w obiektach zabytkowych; Oświadczenie winno zawierać co najmniej 3 roboty wykonane terminowo i informacje o: zakresie remontu, wartościach brutto robót, terminie wykonania, danych Zamawiającego. Informacja nie dotyczy robót wykonywanych na rzecz osób fizycznych – Zał. 4
-
Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (np. KRS lub CEIDG).
-
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo musi zawierać:
- oznaczenie wyboru oferty, którego pełnomocnictwo dotyczy,
- oznaczenie Wykonawców występujących wspólnie,
- wskazywać Wykonawcę – pełnomocnika (lidera),
- zakres udzielonego pełnomocnictwa.
Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa wyżej zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Kryteria wyboru oferty
Cena - 100%
Materiały dotyczące wyboru oferty udostępnione są na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl.
Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM – TBS Sp. z o. o., ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia 14.10.2024 r. do godz. 14:00.
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: „Wykonanie remontu elewacji budynku zabytkowego, mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi, położonego przy ul. 1 Maja 9 w Płocku”.
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2024 r. o godz. 14:05 w pokoju nr 22 w budynku przy ul. Sienkiewicza 13A w Płocku
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy:
1. który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na:
- jeden rok od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej – jeśli przekroczenie terminu nie było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe,
- dwa lata od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej – jeśli przekroczenie terminu było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe;
2. który w wyniku zamierzonego działania, lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, a mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w prowadzonym postępowaniu; okres karencji określa się na jeden rok od daty złożenia oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny.
Pobierz plik: 1 Maja 9 - elewacja - kominy formularz ofertowy - Zal 1.pdf
Pobierz plik: 1 Maja 9 - elewacja - kominy - oswiadczenia Wykonawcy - Zal 2.pdf
Pobierz plik: 1 Maja 9 - elewacja - kominy - projekt Zal 2-1.pdf
Pobierz plik: 1 Maja 9 - elewacja - kominy - przedmiary Zal 2-2.pdf
Pobierz plik: 1 Maja 9 - elewacja - kominy - pozwolenie konserwatorskie Zal 2-3.pdf
Pobierz plik: 1 Maja 9 - elewacja - kominy klauzula RODO Zal 3.pdf
Pobierz plik: 1 Maja 9 - elewacja - kominy - informacja o robotach Zal 4.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30