Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na wymianę wraz z dostawą ciepłomierzy lokalowych w budynkach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
04.07.2024 | 15:06
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE WYBORU OFERTY
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku przy ul. Henryka Sienkiewicza 13 A ogłasza wybór oferty na:
„Wymianę wraz z dostawą ciepłomierzy lokalowych w budynkach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku”.
Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest wymiana wraz z dostawą lokalowych liczników ciepła na liczniki Hydrocal M4 Radio firmy Bmeters w ilości : Kochanowskiego 13A - 39 szt. wraz z plombami SAF Dn15 Kochanowskiego 13B - 39 szt. wraz z plombami SAF Dn15 Sienkiewicza 38 - 30 szt. wraz z plombami SAF Dn15 RAZEM 108 szt. oraz wymiana zaworów odcinających i śrubunków w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (zostanie rozliczone powykonawczo) Parametry liczników : Dn15, Q = 0,6 m3/h, nadawanie radiowe w standardzie OMS Wireless M-BUS, montaż na zasileniu w budynkach ul. Kochanowskiego 13A i B (78szt, ciepłomierze istniejące Qheat5 f-my Santech) i na powrocie w budynku ul. Sienkiewicza 38 (30szt, ciepłomierze istniejące Elf Apator). Zakres robót
-
demontaż istniejących ciepłomierzy wraz ze sporządzeniem protokołów demontażu (nr lokalu, nr ciepłomierza, stan GJ),
-
wykonanie dokumentacji fotograficznej demontowanych ciepłomierzy (widoczny musi być nr seryjny i stan ciepłomierza),
-
montaż ciepłomierzy w ilości określonej w przedmiocie zamówienia,
-
oznakowanie ciepłomierzy zgodnie z numeracją lokali,
-
zaplombowanie ciepłomierzy plombą SAF Dn15,
-
sprawdzenie szczelności,
-
wykonanie dokumentacji fotograficznej zamontowanych ciepłomierzy (widoczny musi być nr seryjny, stan ciepłomierza),
-
sporządzenie protokołu montażu ciepłomierzy z pokwitowaniami lokatorów (nr lokalu, nr ciepłomierza, stan GJ),
-
przekazanie zdemontowanych ciepłomierzy - ciepłomierze należy opisać i zapakować w sposób umożliwiający ich pełną identyfikację (adres budynku, nr lokali),
-
sporządzenie listy nowych ciepłomierzy w formacie Excel z numerami lokali, numerami ciepłomierzy i stanami początkowymi ciepłomierzy zgodnie z instrukcją oprogramowania HYDROLINK firmy Bmeters.
Wykonawca udzieli gwarancji:
na roboty związane z montażem 36 miesięcy
na ciepłomierze 24 miesiące
Termin realizacji:
data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy
data zakończenia: 20.09.2024 r.
Warunki udziału:
W postępowaniu w trybie wyboru oferty mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dostarczą niżej wymienione dokumenty i oświadczenia:
-
Załącznik nr 1- wypełniony i podpisany Formularz oferty;
-
Załącznik nr 2- podpisana przez Wykonawcę Klauzula Informacyjna z art. 13 RODO;
-
Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.).
-
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż cena oferty brutto.
-
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo.
Kryteria wyboru oferty - Cena 100 %
Kryterium Cena (C) - oferta może uzyskać max. 100 pkt., przy czym ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Najniższa cena oferty brutto wskazana w pkt. 3 Formularza oferty
C = ……………………………………………………………………………….. x 100 % x 100 pkt.
cena badanej oferty brutto wskazana w pkt. 3 Formularza oferty
Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. ul. Henryka Sienkiewicza 13 A, 09-402 Płock w Kancelarii - pokój nr 8 nie później niż do dnia 12.07.2024 r. do godz. 10:00
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie zaadresowanej do zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty:
„Wymiana wraz z dostawą ciepłomierzy lokalowych w budynkach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku” oraz „Nie otwierać przed 12.07.2024 r. godz. 11:00 ”.
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie kopert z ofertami odbędzie się w obecności wykonawców, którzy przybędą do siedziby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Henryka Sienkiewicza 13 A, 09-402 Płock w dniu 12.07.2024 r. godz. 11:00
Wszelkich informacji udziela Lech Kosek pokój nr 22, tel 24 364 03 39 w godzinach od 7:30 do 15:30
oraz Dariusz Macion pokój nr 21, tel 364 03 40 w godzinach od 7:30 do 15:30
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny
Pobierz plik: umowa mzgm.pdf
Pobierz plik: zalaczniki mzgm.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30