Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na prowadzenie nadzoru technicznego związanego z realizacją remontów instalacji elektrycznych wykonywanych w zasobach gminnych
03.06.2024 | 12:41
Płock, dn. 03.06.2023 r
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o. w Płocku działając jako Administrator w imieniu Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku reprezentującego Gminę – Miasto Płock, ogłasza wszczęcie procedury wyboru oferty na:
prowadzenie nadzoru technicznego związanego z realizacją remontów instalacji elektrycznych wykonywanych w zasobach gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS sp. z o. o. w Płocku
Termin realizacji: od 15.06.2024 do 31.12.2024 r.
Warunki udziału:
-
Złożenia oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym (zał 1)
-
Złożenie potwierdzonych kopii uprawnień inspektora nadzoru o specjalności elektrycznej.
-
Złożenie dokumentów potwierdzających prawidłowe i rzetelne wykonywanie nadzoru elektrycznego przez co najmniej trzy lata w budynkach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2 w ciągu ostatnich pięciu lat (przed upływem terminu składania ofert) - Zał 3
-
Zapoznanie się z zakresem prac (zał. 2)
Kryteria wyboru ofert:
cena 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Siedziba MZGM TBS sp. z o.o. Płock, ul. Sienkiewicza 13A, pokój nr 8, nie później niż do dnia 10.06.2024 r. do godz. 14:00.
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: „Prowadzenie nadzoru technicznego związanego z realizacją remontów instalacji elektrycznych wykonywanych w zasobach gminnych administrowanych przez MZGM TBS sp. z o. o. w Płocku Nie otwierać przed dniem 10.06.2023 r. godz. 14:05.”
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2024 r. o godz. 14:05 w pokoju nr 22 w budynku przy ul. Sienkiewicza 13A w Płocku. Ogłoszenie o wyniku postępowania w trybie wyboru oferty zostanie opublikowane na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru ofert bez podania przyczyny
Pobierz plik: Nadzor elektryczny 2-24 formularz Zal 1.pdf
Pobierz plik: Nadzor elektryczny 2-24 zakres Zal 2.pdf
Pobierz plik: Nadzor elektryczny 2-24 - wykaz uslug - zal 3.pdf
Pobierz plik: Nadzor elektryczny 2-24 - klauzula informacyjna RODO Zal 4.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30