Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie zapytania ofertowego na wykonanie projektu altany śmietnikowej dla budynków położonych przy ul. Padlewskiego 17A, 17B, 17C, na działce o nr ewid. 652 wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i dokonaniem uzgodnie
08.11.2023 | 12:54
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie zapytania ofertowego
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o. o. w Płocku działając w imieniu i na rzecz Gminy – Miasta Płock i Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych Padlewskiego 17B i 17C ogłasza wszczęcie procedury wyboru oferty w trybie zapytania ofertowego na:
„Wykonanie projektu altany śmietnikowej dla budynków położonych przy ul. Padlewskiego 17A, 17B, 17C, na działce o nr ewid. 652 wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i dokonaniem uzgodnień”
1. Termin realizacji: 10.12.2023 r.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującym Prawem budowlanym, normami i przepisami technicznymi, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć wraz z dokonaniem wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń w zakresie:
-
projektu altany śmietnikowej w konstrukcji stalowej;
-
przedmiaru robót;
-
kosztorysu inwestorskiego;
-
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
-
uzyskania wszelkich pozwoleń, opinii i zezwoleń (w tym m. in. Zespołu Estetyki Miasta, Energa Operator i. in. niezbędne);
-
sprawowania nadzoru autorskiego.
3. Warunki udziału :
-
Złożenie oferty na załączonym formularzu ofertowym (zał. Nr 1);
-
Złożenie oświadczeń na załączonym formularzu (zał. Nr 2);
-
Posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do projektowania;
-
Przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
-
Podpisanie klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO (zał. Nr 3);
-
Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (np. KRS lub CEIDG);
-
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo musi zawierać:
- oznaczenie wyboru oferty, którego pełnomocnictwo dotyczy,
- oznaczenie Wykonawców występujących wspólnie,
- wskazywać Wykonawcę – pełnomocnika (lidera),
- zakres udzielonego pełnomocnictwa.
Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa wyżej zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Kryteria wyboru ofert:
cena 100%
5. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej jn. kopercie w siedzibie MZGM – TBS Sp. z o. o. Płock, ul. Sienkiewicza 13A, w Kancelarii pokój nr 8, nie później niż do dnia 20.10.2023 r. do godz. 10:00.
„Wykonanie projektu altany śmietnikowej dla budynków położonych przy ul. Padlewskiego 17A, 17B, 17C, na działce o nr ewid. 652 wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i dokonaniem uzgodnień” Nie otwierać przed dniem 20.10.2023 r. do godz. 10.15” |
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
6. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.10.2023 r. o godz. 10:15 w pokoju nr 22 w budynku przy ul. Sienkiewicza 13A w Płocku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy:
1. który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na:
- jeden rok od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej – jeśli przekroczenie terminu nie było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe,
- dwa lata od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej – jeśli przekroczenie terminu było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe.
2. który w wyniku zamierzonego działania, lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, a mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w prowadzonym postępowaniu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny.
Pobierz plik: Zal 1 - Altana smietnikowa Padlewskiego 17A,B,C.pdf
Pobierz plik: Zal 2 - Altana smietnikowa Padlewskiego 17A,B,C.pdf
Pobierz plik: Zal 3 - Altana smietnikowa Padlewskiego 17A,B,C.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30