Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej Borowicka 3 administrowanej przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Płocku
06.12.2022 | 15:04
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE WYBORU OFERTY
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. z siedzibą w Płocku przy ul. H. Sienkiewicza 13A działający w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej
Borowicka 3
ogłasza wybór ofert na wykonanie usługi w zakresie:
“Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej Borowicka 3 administrowanej przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Płocku”.
-
Informacje ogólne
-
Zamawiający
Wspólnota Mieszkaniowa Borowicka 3 w imieniu i na rzecz której działa Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.,
ul. Henryka Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, tel: 24 364-03-10, fax: 24 3634-03-11, www.mzgm-plock.pl
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami na etapie składania ofert:
Stanisław Goździkowski, ul. Henryka Sienkiewicza 13A, pokój nr 22, tel. 24 364-03-39.
Materiały dotyczące Zapytania ofertowego udostępnione są na stronie internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl, można je również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 22 II p. codziennie w godz. 7:30- 15:30.
-
Tryb udzielania zamówienia
Niniejsze zamówienie udzielone będzie na podstawie decyzji Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej Borowicka 3
-
Informacje szczegółowe
-
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej Borowicka 3 administrowanej przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Płocku. Zakres prac niezbędnych do wykonania usługi przedstawiony został w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
-
Termin realizacji zamówienia
Termin rozpoczęcia i zakończenia usługi będzie ustalony indywidualnie przez Zarząd Wspólnoty.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu w zakresie dokumentów i oświadczeń
a. Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do ogłoszenia o wyborze oferty, cena jednostkowa przemnożona przez powierzchnię do konserwacji).
Opakowany formularz ofertowy w zamkniętej kopercie opisanej nazwą Wspólnoty Mieszkaniowej.
b. Potwierdzony zakres prac (załącznik nr 1 do ogłoszenia o wyborze oferty).
c. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej budynku wg załącznika nr 2.2 do zapytania ofertowego.
d. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór Umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 4 do zapytania
ofertowego)
e. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
f. Świadectwa kwalifikacyjne:
-min.1 świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji
urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych .
g. Opłacona polisa na kwotę nie niższą niż 100 000 zł, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Uwaga: Warunkiem zawarcia umowy będzie dostarczenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Opis sposobu przygotowania oferty
-
Ofertę należy sporządzić na załączonym do ogłoszenia o wyborze oferty Formularzu ofert.
-
Oferta oraz załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
-
Opis sposobu obliczania ceny
Podstawą do wyliczenia ceny jest powierzchnia do konserwacji wskazana w formularzu ofert .
W formularzu ofert Wykonawca wpisuje stawkę za konserwację (łącznie z pogotowiem) za m2 powierzchni za 1 m-c netto,
Ceny muszą być podane cyfrowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb
Cena winna obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia.
-
Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty (formularze ofert) należy umieścić w zamkniętej jednej kopercie opatrzonej adnotacją:
„Wybór ofert na wykonanie konserwacji i usuwania awarii w budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej Pszczela 7 administrowanej przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Płocku”, załączając jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt. 3, należy złożyć w siedzibie MZGM – TBS Sp. z o. o., ul Henryka Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia: 22.12.202 r. do godz. 10:00.
-
Zakończenie postępowania
Złożone w trakcie postępowania oferty zostaną następnie przedłożone Zarządowi Wspólnoty Mieszkaniowej, która ostatecznie dokona wyboru Wykonawców usługi.
Z wyłonionym Wykonawcą zawarta zostanie Umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia o wyborze oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru ofert bez podania przyczyny.
Pobierz plik: Zalacznik nr 1 - Borowicka 3 - zakres konserwacji.pdf
Pobierz plik: Zalacznik nr 2 - Borowicka 3 - formularz ofertowy.pdf
Pobierz plik: Zalacznik nr 2.2 - Borowicka 3 - oswiadczenie wizja lokalna.pdf
Pobierz plik: Zalacznik nr 4 - Borowicka 3 - wzor umowy.pdf
Pobierz plik: Zalacznik nr 5 - Borowicka 3 - instrukcja do umowy.pdf
Pobierz plik: zalacznik nr 6 - Borowicka 3 - zalaczniki do umowy.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 17.30
piątek 7.30 - 15.30