Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na wykonywanie konserwacji dwóch kotłowni gazowych w budynkach gminnych administrowanych przez MZGM – TBS sp. z o.o.
28.11.2022 | 09:45
Płock, dn. 28.11.2022 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o. w Płocku działając jako Administrator w imieniu Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku reprezentującego Gminę - Miasto Płock ogłasza wszczęcie procedury wyboru oferty na:
Wykonywanie konserwacji dwóch kotłowni gazowych w budynkach gminnych administrowanych przez MZGM – TBS sp. z o.o.
Opis przedmiotu zamówienia: Wszystkie kotłownie wyposażone są w urządzenia firmy Viessmann. Zakres robót obejmuje bieżącą konserwację oraz usuwanie wszelkich usterek i awarii, bez zakupu urządzeń i podstawowych materiałów. Kotłownia gazowa w budynku przy ul. Słonecznej 62 – moc 130kW dwufunkcyjna; kotłownia gazowa w budynku przy ul. Bukowej 40 – moc 130kW dwufunkcyjna
Termin realizacji: od 01.01.2023 do 31.12.2023 r.
Warunki udziału:
-
Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym (Zal 1)
-
Zapoznanie się z zakresem robót określonym w opisie zakresu prac i obowiązkach wykonawcy (zał 2)
-
Zapoznanie się z warunkami udziału Zał nr 3
Kryteria wyboru ofert: cena 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Siedziba MZGM TBS sp. z o.o. Płock, ul. Sienkiewicza 13A, pokój nr 8, nie później niż do dnia 05.12.2022 r. do godz. 12:00.
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: „Wykonywanie konserwacji dwóch kotłowni gazowych w budynkach gminnych administrowanych przez MZGM – TBS sp. z o.o. Nie otwierać przed dniem 05.12.2022 r. godz. 13:00.”
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.12.2022 r. o godz. 13:00.
Z uwagi na zagrożenie epidemiczne, otwarcie ofert będzie przeprowadzone bez obecności Wykonawców. Ogłoszenie o wyniku postępowania w trybie wyboru oferty zostanie opublikowane na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru ofert bez podania przyczyny
Pobierz plik: Kotlownie gazowe konserwacja 23 - formularz Zal 1.pdf
Pobierz plik: Kotlownie gazowe konserwacja 23 - zakres Zal 2.pdf
Pobierz plik: Kotlownie gazowe konserwacja 23 - warunki udzialu - zal 3.pdf
Pobierz plik: Kotlownie gazowe konserwacja 23 - wykaz uslug - zal 4.pdf
Pobierz plik: Kotlownie gazowe konserwacja 23 - oswiadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu Zal 5.pdf
Pobierz plik: Kotlownie gazowe konserwacja 23 - klauzula informacyjna RODO Zal 6.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 17.30
piątek 7.30 - 15.30