Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na wymianę instalacji głównych WLZ, instalacji oświetleniowej i przyzewowej na klatkach schodowych i instalacji oświetleniowej głównych ciągów piwnicznych i w boksach piwnicznych w budynku
23.05.2022 | 13:51
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERT
Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości położonej w Płocku przy ul. Jasnej 17, w imieniu której działa Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o. w Płocku, ogłasza
wybór ofertna wymianę instalacji głównych WLZ, instalacji oświetleniowej i przyzewowej na klatkach schodowych i instalacji oświetleniowej głównych ciągów piwnicznych i w boksach piwnicznych w budynku przy ul. Jasnej 17 w Płocku
Termin realizacji: do dnia 28.10.2022.
Zakres robót :
Wymiana instalacji głównych WLZ na klatkach schodowych, wymiana WLZ od złącza kablowego do głównej rozdzielnicy, remont rozdzielnic głównych, administracyjnych i licznikowych, wymiana WLZ mieszkaniowych, wymiana instalacji oświetleniowej i przyzewowej klatek schodowych i wymiana instalacji oświetleniowej głównych ciągów piwnic i boksów piwnicznych w budynku przy ul. Jasnej 17 w Płocku.
Ostateczny zakres prac ustalić z przedstawicielem Inwestora Panem Adamem Kubiakiem podczas wizji lokalnej.
Warunki udziału :
-
Złożenie oferty na załączonym formularzu ofertowym (zał. Nr 1)
-
Złożenie kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru, wizji lokalnej i ustaleń
-
Udokumentowanie posiadanej wiedzy technicznej i doświadczenia niezbędnego do wykonywania prac będących przedmiotem oferty – wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum dwóch robót o porównywalnym charakterze (zał. Nr 2)
-
Dokonanie wizji lokalnej budynku Jasna 17 – przedstawiciel administratora MZGM – TBS sp. z o.o. Pan Adam Kubiak, tel. 512091549
Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej kopercie w siedzibie MZGM TBS Sp. z o.o. Płock ul. Sienkiewicza 13A, w Kancelarii pokój nr 8, nie później niż do dnia 22.06.2022 r. do godz. 10:00. Wartość robót należy określić przy założeniu, że wynagrodzenie będzie ryczałtowe (uwzględnia wszystkie prace i czynności niezbędne do realizacji zadania).
Oferty przekazane zostaną Zarządowi Wspólnoty, który dokona wyboru wykonawcy.
Wszelkich informacji udziela pracownik Działu Technicznego Pan Stanisław Goździkowski pok. Nr 22, tel. 24-3640339 i Pan Adam Kubiak, tel. 512091549 w godzinach pracy od 7:30 do 15:30 .
Wykonawcy, którzy złożą ofertę proszeni są o potwierdzenie złożenia wysyłając SMS na numer 501208261.
Kryteria, które będzie brał pod uwagę Zarząd Wspólnoty przy wyborze oferty:
-
krótki czas realizacji – najpóźniej 28.10.2022
-
doświadczenie na rynku – minimum 5 lat
-
gwarancja – minimum 60 miesięcy, przed upływem terminu gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do dokonania przeglądu gwarancyjnego
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru ofert bez podania przyczyny.
Pobierz plik: formularz oferty Jasna 17.pdf
Pobierz plik: przedmiar Jasna 17.pdf
Pobierz plik: zal 2 - Jasna 17 - wykaz robot.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 17.30
piątek 7.30 - 15.30