Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Wybory ofert
Ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert w postepowaniu pn.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej -TBS Sp. z o.o.
17.12.2021 | 08:55
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej-TBS Sp. z o.o. informuje o zmianie ogłoszenia zamieszczonego na stronie mzgm-plock.pl w dniu 09.12.2021r. dotyczącego postępowania w trybie wyboru oferty na "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej-TBS Sp. z o.o., na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne".
Pobierz plik: ogloszenie o zmianie terminu skladania ofert.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30