Przetargi i wybory ofert / Wybory ofert

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na wykonanie projektu altany śmietnikowej na działce o nr ewid. 164/6 dla budynku położonego przy ul. Obrońców Westerplatte 10 w Płocku

01.06.2023 | 11:50

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERT


Wspólnota Mieszkaniowa budynku przy ul. Obrońców Westerplatte 10 w imieniu, której działa Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o. w Płocku, ogłasza wybór ofert na:


Wykonanie projektu altany śmietnikowej na działce o nr ewid. 164/6 dla budynku położonego przy ul. Obrońców Westerplatte 10 w Płocku


Termin realizacji: do uzgodnienia – proszę w ofercie podać czas realizacji


Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującym Prawem budowlanym, normami i przepisami technicznymi, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć wraz z dokonaniem wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń w zakresie:

    1. projektu altany śmietnikowej w konstrukcji stalowej;

    2. przedmiaru robót;

    3. kosztorysu inwestorskiego;

    4. informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),

    5. uzyskania wszelkich pozwoleń, opinii i zezwoleń (w tym m. in. Zespołu Estetyki Miasta),

    6. sprawowania nadzoru autorskiego.


Warunki udziału :

  1. Złożenie oferty na załączonym formularzu ofertowym (zał. Nr 1);

  2. Złożenie oświadczeń na załączonym formularzu (zał. Nr 2);

  3. Posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń;

  4. Przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej jn. kopercie w siedzibie MZGM – TBS Sp. z o. o. Płock ul. Sienkiewicza 13A, w Kancelarii pokój nr 8, nie później niż do dnia 16.06.2023 r. do godz. 10:00.


OFERTA


Wykonanie projektu altany śmietnikowej na działce o nr ewid. 164/6 dla budynku położonego przy ul. Obrońców Westerplatte 10 w Płocku


Nie otwierać przed 16.06.2023 r, godz. 10:00

Oferty przekazane zostaną Zarządowi Wspólnoty, która dokona wyboru Wykonawcy.

Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno – Inwestycyjnego pod nr tel. 24-364-03-25 w godzinach pracy od 7:30 do 15:30 .

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru jednego wariantu lub odwołania wyboru ofert bez podania przyczyny.

 

                                                

 

Pobierz plik: OW 10 - formularz ofertowy.pdf

Pobierz plik: OW 10 - oswiadczenie.pdf

Pobierz plik: OW 10 - zapytanie.pdf

Szybki kontakt

Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.


09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >

Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >

Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >

Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >

Kancelaria kontakt >

Sekretariat Zarządu kontakt >

e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl

Godziny pracy: 

poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek                 7.30 - 16.30
piątek                      7.30 - 15.30