Przetargi i wybory ofert / Wybory ofert

Ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert w postepowaniu pn.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej -TBS Sp. z o.o.

17.12.2021 | 08:55

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej-TBS Sp. z o.o. informuje o zmianie ogłoszenia zamieszczonego na stronie mzgm-plock.pl w dniu 09.12.2021r. dotyczącego postępowania w trybie wyboru oferty na "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej-TBS Sp. z o.o., na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne".

 

Pobierz plik: ogloszenie o zmianie terminu skladania ofert.pdf

Szybki kontakt

Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.


09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >

Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >

Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >

Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >

Kancelaria kontakt >

Sekretariat Zarządu kontakt >

e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl

Godziny pracy: 

poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek                 7.30 - 16.30
piątek                      7.30 - 15.30