Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Przetargi i wybory ofert / Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru ofert na naprawę podłóg i wymianę okładzin podłogowych w 9 lokalach mieszkalnych, gminnych
18.06.2021 | 13:50
Płock, dn. 18.06.2021 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o. o. w Płocku działając w imieniu i na rzecz Gminy – Miasta Płock ponownie ogłasza wszczęcie procedury wyboru oferty na:
naprawę podłóg i wymianę okładzin podłogowych w 9 lokalach mieszkalnych, gminnych
Opis przedmiotu zamówienia: zakres wymiany – Zał. 2, opis przedmiotu zamówienia – Zał 5, wykaz lokali – Zał 7
Termin realizacji: do dnia 30 sierpnia 2021r.
Warunki udziału:
-
Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym (Zał 1),
-
Załączenie do oferty:
- oświadczenie o zgodności zakresu prowadzonej działalności (wg zapisu w CEDiG lub KRS- kopie aktualnych odpisów) z zakresem związanym z realizacją zamówienia
- kopii uprawnień budowlanych kierownika robót i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
-
kopii aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej na kwotę nie niższą niż wartość oferty, a w przypadku jej braku inny dokument stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
-
Złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z przedmiarami i zakresem robót oraz dokonaniu wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót – Zał. 4.
-
Podpisanie klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO – Zał. 3.
-
Złożenie oświadczenia o wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót budowlanych polegających na remoncie lokali mieszkalnych. Oświadczenie winno dotyczyć co najmniej 5 robót wykonanych terminowo i powinno zawierać informację o: zakresie branżowym remontu, wartościach brutto robót; terminie wykonania, danych Zamawiającego. Informacja nie dotyczy robót wykonywanych na rzecz osób fizycznych – Zał. 6
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty wykonawcy, który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości lokali, przy zastosowaniu oferowanych stawek dla lokali pozostałych.
-
Stosowanie materiałów budowlanych niewadliwych i dopuszczonych do stosowania w budownictwie;
-
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo musi zawierać:
- oznaczenie wyboru oferty, którego pełnomocnictwo dotyczy,
- oznaczenie Wykonawców występujących wspólnie,
- wskazywać Wykonawcę – pełnomocnika (lidera),
- zakres udzielonego pełnomocnictwa.
Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa wyżej zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Kryteria wyboru ofert:
cena 100%
Materiały dotyczące postępowania udostępnione są na stronie: www.mzgm-plock.pl , można je również odebrać w MZGM - TBS Sp. z o.o. ul. H. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w pokój nr 22 w godzinach od 7:30 do 15:30.
Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM-TBS sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia 24.06.2021 r. do godz. 15:00.
UWAGA: w związku z ogłoszonym na obszarze całej Polski stanem epidemii wywołanej COVID-19 w przypadku dostarczenia oferty osobiście, należy ją wrzucić do skrzynki pocztowej MZGM-TBS Sp. z o.o., 09-400 Płock, ul. Sienkiewicza 13A, znajdującej się na drzwiach wejściowych do budynku (od ul. Gradowskiego).
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: „Oferta na wykonanie naprawy podłóg i wymiany okładzin podłogowych w 9 lokalach mieszkalnych, gminnych w Płocku. Nie otwierać przed dniem 25.06.2021 r. godz. 10:00.”
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.06.2021 r. o godz. 10:00.
Z uwagi na zagrożenie epidemiczne, otwarcie ofert będzie przeprowadzone bez obecności Wykonawców. Ogłoszenie o wyniku postępowania w trybie wyboru oferty zostanie opublikowane na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na 6 miesięcy od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny.
Pobierz plik: Podlogi 1-1- formularz Zal 1 06-21.pdf
Pobierz plik: Podlogi 1-1 - zakres - Zal 2.pdf
Pobierz plik: Podlogi 1-1 klauzula informacyjna RODO Zal 3.pdf
Pobierz plik: Podlogi 1-1 oswiadczenie wykonawcy Zal 4.pdf
Pobierz plik: Podlogi 1-1- opis przedmiotu - Zal 5.pdf
Pobierz plik: Podlogi 1-1 oswiadczenie o robotach Zal 6.pdf
Pobierz plik: Podlogi 1-1- wykaz lokali Zal 7.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30