Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Przetargi i wybory ofert / Wybory ofert
Ogłoszenie o wyborze ofert na opracowanie ekspertyzy określającej stan techniczny i przydatność do dalszej eksploatacji stropów drewnianych w budynku mieszkalnym frontowym wielorodzinnym przy ul. Kolegialnej 13 w Płocku
10.05.2021 | 13:19
OPIS WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. 1 Maja 1 – Kolegialna 13 w Płocku, ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock.
II. Tryb zamówienia: Wybór ofert.
III. Przedmiot zamówienia:
Opracowanie ekspertyzy określającej stan techniczny i przydatność do dalszej eksploatacji stropów drewnianych w budynku mieszkalnym frontowym wielorodzinnym przy ul. Kolegialnej 13 w Płocku.
IV. Zakres robót:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ekspertyzy określającej stan techniczny i przydatność do dalszej eksploatacji stropów drewnianych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kolegialnej 13 (budynek frontowy 2 klatkowy) w Płocku.
Ekspertyzę należy opracować w 3 egzemplarzach, stosując oznaczenia graficzne i literowe określone w Polskich normach i trwale oprawić w okładkę formatu A-4 w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie. Ekspertyza winna zawierać:
-
ocenę i ewentualną przydatność istniejących stropów drewnianych
-
udokumentowane opisowo, graficznie i fotograficznie odkrywki, ustalające stan istniejący oraz obliczenia sprawdzające
-
W przypadku konieczności wykonania wzmocnień lub wymian, opracowanie powinno zawierać wytyczne do opracowania dokumentacji technicznej
Zrealizowanie wytycznych i zaleceń winno gwarantować osiągnięcie w zakresie konstrukcji pełnej sprawności technicznej obiektu w dotychczasowym jego kształcie.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ekspertyzy zgodnie z:
a) warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego,
b) wymogami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych,
c) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej,
d) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Wykonawca musi udzielić gwarancji na przedmiot umowy na okres 24 miesięcy od daty spisania bezusterkowego protokołu odbioru.
V. Termin wykonania: 1,5 miesiąca od dnia podpisania umowy
VI. Warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: ekspertyza winna być wykonana przez osoby posiadające doświadczenie i stosowne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w branży właściwej do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające ww. w przypadku uprawnień wydanych przed dniem 30.12.1994 r., oraz posiadające tytuł rzeczoznawcy budowlanego, zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Rzeczoznawców budowlanych oraz wpisane na listę członków Izby Samorządu Zawodowego
VII. Oferta powinna zawierać:
1. Nazwę i adres firmy, NIP, REGON.
Uwagi:
Nazwa i adres firmy muszą być zgodne z wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub KRS.
2. Koszt netto i brutto opracowania ekspertyzy.
3. Termin wykonania ekspertyzy.
4. Warunki płatności, gwarancji
VIII. Przygotowanie oferty:
-
Pisemna oferta powinna być przygotowana zgodnie z wymogami niniejszego opisu warunków zamówienia.
2. Oferta winna być podpisana przez oferenta lub osoby upoważnione do reprezentowania oferenta. Oferta nie opatrzona podpisem zostanie odrzucona.
3. W trakcie postępowania Zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wszelkich wyjaśnień odnoszących się do treści złożonych przez nich ofert. Wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany treści złożonej oferty.
4. Z wybranym przez Zarząd Wspólnoty oferentem (lub oferentami) Zarząd może przeprowadzić negocjacje.
IX. Inne informacje dla oferentów:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o., ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8 lub skrzynce pocztowej na drzwiach w przypadku dalszych obostrzeń epidemiologicznych, nie później niż dnia 24.05.2021 r. godz.12.00
2. Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od daty złożenia oferty.
3. Kryteria oceny oferty:
- cena ofertowa,
- doświadczenie oferenta
- termin wykonania zamówienia
- okres gwarancji
Osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami jest Artur Wiśniewski – tel. 664 013 666
Zastrzega się prawo unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.
W wyborze ofert nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie przewiduje się obecności oferentów przy otwarciu ofert, a także nie dopuszcza się składania przez oferentów protestów i odwołań w przypadku, gdy oferta nie zostanie wybrana.
Załączniki:
Nr 1 – Wzór oferty.
Nr 2 – Rzut parteru (rysunek A-3)
Nr 3 – Rzut I piętra (rysunek A-4)
Nr 4 – Rzut poddasza (rysunek A-5)
Nr 5 – Przekrój D-D (rysunek A-6)
Nr 6 – Przekrój E-E (rysunek A-7)
Pobierz plik: Zal 1 Formularz oferty Kolegialna 13.pdf
Pobierz plik: Zal 2 rysunek A3.pdf
Pobierz plik: Zal 3 rysunek A4.pdf
Pobierz plik: Zal 4 rysunek A5.pdf
Pobierz plik: Zal 5 rysunek A6.pdf
Pobierz plik: Zal 6 rysunek A7.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30