Dodatki mieszkaniowe / Termin załatwienia sprawy

Dokumenty wymagane należy złożyć w Zespole ds. Dodatków Mieszkaniowych, pl. Dąbrowskiego 4, pokój 4.

Sprawę należy załatwić osobiście lub przez osobę z wystawionym pełnomocnictwem potwierdzonym notarialnie. Wniosek o dodatek mieszkaniowy rozpatrywany jest w ciągu jednego miesiąca. Złożenie wniosku jest bezpłatne.

Dodatek przyznawany jest w formie decyzji administracyjnej na okres 6 miesięcy.


Więcej informacji:





Szybki kontakt

Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.


09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >

Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >

Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >

Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >

Kancelaria kontakt >

Sekretariat Zarządu kontakt >

e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl

Godziny pracy: 

poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek                 7.30 - 16.30
piątek                      7.30 - 15.30