Wybory ofert

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na wykonanie malowania klatek schodowych w budynku wielorodzinnym w Płocku przy ul. Słonecznej 60

30.06.2025 | 13:46

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE WYBORU OFERTY


Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku przy ul. Henryka Sienkiewicza 13A ogłasza wybór oferty na:

Wykonanie malowania klatek schodowych w budynku wielorodzinnym w Płocku przy ul. Słonecznej 60”

( nazwa postępowania)


Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót remontowych klatek schodowych - zakres prac wg zał. Nr 4 należy potwierdzić podczas wizji lokalnej dokonanej w obecności Zarządu Wspólnoty Słoneczna 60.

Termin realizacji: sierpień-grudzień 2025 r.

Warunki udziału: złożenie oferty na załączonym formularzu ofertowym zał. Nr 1 , dokonanie wizji lokalnej na miejscu wykonywania prac w obecności Zarządu Wspólnoty Słoneczna 60, potwierdzonej na zał. Nr 2. oraz wypełniony zał. Nr 3 – wykaz wykonywanych analogicznych robót budowlanych w ostatnich 3-ech latach.

Kryteria wyboru oferty: najniższa cena 100%

Materiały dotyczące postępowania udostępnione są na stronie: www.mzgm-plock.pl , można je również odebrać w MZGM - TBS Sp. z o.o. ul. Henryka Sienkiewicza 13 A, 09-402 Płock, w pokój nr 21 w godzinach od 7.30 do 15.30.

Miejsce i termin składani ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. ul. Henryka Sienkiewicza 13 A, 09-402 Płock w Kancelarii - pokój nr 8 nie później niż do dnia 09.07.2025 r. do godz. 12.00.

Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej, opisanej kopercie zaadresowanej do zamawiającego i zawierać wszystkie załączniki :

Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku przy ul. Słonecznej 60 w Płocku” oraz „Nie otwierać przed 09.07.2025 r. godz.13.00”.

( nazwa postępowania )

W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.

Miejsce i termin otwarcia ofert

Otwarcie kopert z ofertami odbędzie się w obecności wykonawców, którzy przybędą do siedziby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. ul. Henryka Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock w dniu 09.07.2025 r. godz. 13.00

Wszelkich informacji udziela Aleksander Ostrowski pokój nr 21, tel 24 364 03 27. w godzinach od 7.30 do 15.30.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny


 

Pobierz plik: Zalacznik nr 1 - formularz ofertowy.pdf

Pobierz plik: Zalacznik nr 2- wizja lokalna.pdf

Pobierz plik: Zalacznik nr 3 - wykaz robot.pdf

Pobierz plik: Zalacznik nr 4 - opis przedmiotu zamowienia. pdf.pdf

Szybki kontakt

Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.


09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >

Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >

Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >

Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >

Kancelaria kontakt >

Sekretariat Zarządu kontakt >

e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl

Godziny pracy sekretariatu : 

poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek                 7.30 - 16.30
piątek                      7.30 - 15.30

Godziny obsługi interesantów w Rejonach Obsługi Mieszkańców :

poniedziałek - środa 8.00 - 14.00

czwartek 8.00 - 16.30

piątek 8.00 - 12.00