Wybory ofert

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na remont części połaci dachowej budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 9a

05.05.2022 | 14:14

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o. o. w Płocku działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości położonej w Płocku przy ul. Kazimierza Wielkiego 9a ogłasza wszczęcie procedury wyboru oferty na:

Remont części połaci dachowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kazimierza Wielkiego 9a w Płocku

Termin realizacji: do 30.08.2022 r.

Warunki udziału:

    1. Złożenia oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym (zał. Nr 1) wypełnionym na podstawie przedmiaru (zal. Nr 2)
    2. Załączenie do oferty aktualnych kserokopii uprawnień kierownika budowy oraz przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
    3. Załączeniu potwierdzenia wykonania co najmniej jednej roboty remontowej o podobnym zakresie z ostatnich 2 lat.
    4. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą przeprowadzane roboty
    5. Stosowanie do remontu materiałów dobrej jakości, dopuszczonych do stosowania w budownictwie.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części północno-wschodniej i południowo-zachodniej połaci dachowej pokrytej blachodachówką i blacha płaską polegającego na wymianie pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, membrany dachowej zgodnie z przedmiarem robót.

Kryteria wyboru ofert:

100% cena – wybór przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej Kazimierza Wielkiego 9a – oferty zostaną przekazane do zarządu wspólnoty, celem wyłonienia wykonawcy.

Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o., ul. Sienkiewicza 13A, 09-400 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż dnia 13.05.2022 r. godz.11.00. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego, z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty:

„Oferta na wykonanie remontu części połaci dachowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kazimierza Wielkiego 9a w Płocku. Nie otwierać przed dniem 13.05.2022 r. do godz. 11:00.”

W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające np. z omyłkowego otwarcia oferty przed wyznaczonym terminem itp.

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną przekazane Zarządowi Wspólnoty Mieszkaniowej. Wszelkich informacji udziela Tomasz Miecznik tel. 24 364 03 27 w godzinach pracy od godz. 7:30 do godz. 15:30.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru ofert bez podania przyczyny.

 

Pobierz plik: ogloszenie_KW9a.pdf

Pobierz plik: zal_1_formularz_KW9a.doc

Pobierz plik: zal_2_przedmiar.pdf

Pobierz plik: zal_3_rzut_dachu.pdf

Szybki kontakt

Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.


09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >

Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >

Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >

Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >

Kancelaria kontakt >

Sekretariat Zarządu kontakt >

e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl

Godziny pracy: 

poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek                 7.30 - 16.30
piątek                      7.30 - 15.30